UITSTEKENDE KLANTENSERVICE
Kwaliteitsdienst op alle platforms
In de huidige maatschappij is het gebruik van sociale media een noodzakelijke dagelijkse activiteit geworden. Social media klantenservice is het bieden van ondersteuning via sociale kanalen, zoals Facebook en Twitter. Het stelt bedrijven in staat klanten te ontmoeten waar ze zijn en snel vragen te beantwoorden. Meer dan 60% van de klanten vindt het snel oplossen van een probleem het belangrijkste onderdeel van goede ondersteuning. Onze klantenserviceteams zijn bedreven in het bieden van een uitzonderlijke ervaring op sociale mediaplatforms.
KLANTEN OP DE EERSTE PLAATS
Sociale media Klantenservice
U denkt misschien dat klantenservice via sociale media optioneel is, maar dat is niet zo. Tegenwoordig is het belangrijker dan ooit om uw klanten te ondersteunen op de kanalen die ze al gebruiken. Klantenservice via sociale media komt niet uit het niets of willekeurig. Het moet in een gestaag tempo gebeuren om effect te sorteren. Als u slechts af en toe een paar klachten of vragen beantwoordt, komt u in het beste geval inconsequent en in het slechtste geval onprofessioneel over. Uw social media-ondersteuning moet consistent zijn en op elke vraag tijdig reageren.
U BENT ONZE PRIORITEIT
Waarom ons kiezen
U BENT ONZE PRIORITEIT
Laten we een gesprek vandaag
Geïnteresseerd in hoe Happy Customer Care uw bedrijf kan helpen? Laten we vandaag nog een gesprek voeren om meer te bespreken.