Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

WE ZETTEN CULTUUR OP DE VOORGROND

Ons verhaal

Happy Customer Care, opgericht in 2016, is een bedrijf met een moderne benadering van de klantenservice outsourcing industrie. Door gebruik te maken van de kracht van mensen en transformatieve processen veranderen we de perceptie van wat outsourcing is en kan zijn, en dat hebben we gedaan door echt verbonden culturen op te bouwen en door onze medewerkers simpelweg beter te behandelen. Bij Happy Customer Care zijn we allemaal een team en familie, en u zult dat echte verschil zien wanneer u met ons samenwerkt.

Laten we praten

DUIDELIJKE FOCUS OP KLANTENSERVICE

Onze missie

Happy customer care is een fusie van geweldige mensen, cultuur, innovatie, technologie en ideeën die allemaal één doel nastreven: revolutionaire klantervaringen.

Wij werken samen met de beste en snelst groeiende merken ter wereld om consequent superieure klantervaringen te creëren. Onze missie is om consequent en met plezier ‘s werelds beste klantenservice te leveren. Gedefinieerd door vreugde en niet aflatende innovatie, zijn wij er trots op ons te onderscheiden als een Amazing People as a Service bedrijf.

Samen groeien we, samen geven we terug, samen schalen we.

Laten we praten

KLANTEN OP DE EERSTE PLAATS ZETTEN

Focus op geluk

8+ Years

Ervaring in e-commerce

52,000+

E-mails behandeld deze maand

70+

Tevreden klanten

GOED GEDAAN IS ONS DOEL

Onze voordelen

Use this text to share information about your brand with your customers. Describe a product, share announcements, or welcome customeWij geloven dat wanneer onze mensen floreren, onze klanten ook floreren, en zo de wereld een betere plek wordt. Onze kracht ligt in het leveren van klantmomenten die er toe doen. Onze teams zijn hoog opgeleid en ervaren, en gebruiken de nieuwste technologieën voor een slimme, gastvrije en efficiënte klantenservice. We werven op maat gemaakte teams, voeren robuuste opleidingsprogramma's uit en bouwen efficiënte processen om de klantreis te verbeteren en te optimaliseren.rs to your store.

Laten we praten

U BENT ONZE PRIORITEIT

Waarom ons kiezen

Meertalige steun

Onze meertalige ondersteuning helpt u de klantenondersteuning uit te breiden naar mensen die geen Engels spreken, of die zich meer op hun gemak voelen in een andere taal.

Budgetvriendelijk

Kosteneffectieve en flexibele diensten voor uw bedrijf die op elk moment schaalbaar zijn. Mogelijkheid om uw bedrijfsvoering kosteneffectief te transformeren en tot 50% van uw kosten te besparen.

Kwaliteitsdiensten

Wij brengen bijna jarenlange ervaring met ons hoogopgeleide klantenserviceteam om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Wij hebben een intuïtief begrip van de behoeften en zorgen van bedrijven. 

Onze expertise

Onze ongeëvenaarde expertise in het leveren van klantenservice die aan uw behoeften en vereisten voldoet. Ons toegewijde team van professionele agenten is getraind en gecertificeerd om uw klanten de beste ondersteuning te bieden.

Zeer schaalbaar

Schaal uw supportactiviteiten eenvoudig naar behoefte door gebruik te maken van onze bestaande infrastructuur. Onze klantenservice is geschikt voor zowel kleine als middelgrote bedrijven.

U BENT ONZE PRIORITEIT

Laten we een gesprek vandaag

Geïnteresseerd in hoe Happy Customer Care uw bedrijf kan helpen? Laten we vandaag nog een gesprek voeren om meer te bespreken.

Laten we praten