WE ZETTEN CULTUUR OP DE VOORGROND
Ons verhaal
Happy Customer Care, opgericht in 2016, is een bedrijf met een moderne benadering van de klantenservice outsourcing industrie. Door gebruik te maken van de kracht van mensen en transformatieve processen veranderen we de perceptie van wat outsourcing is en kan zijn, en dat hebben we gedaan door echt verbonden culturen op te bouwen en door onze medewerkers simpelweg beter te behandelen. Bij Happy Customer Care zijn we allemaal een team en familie, en u zult dat echte verschil zien wanneer u met ons samenwerkt.
DUIDELIJKE FOCUS OP KLANTENSERVICE
Onze missie
Happy customer care is een fusie van geweldige mensen, cultuur, innovatie, technologie en ideeën die allemaal één doel nastreven: revolutionaire klantervaringen.
Wij werken samen met de beste en snelst groeiende merken ter wereld om consequent superieure klantervaringen te creëren. Onze missie is om consequent en met plezier ‘s werelds beste klantenservice te leveren. Gedefinieerd door vreugde en niet aflatende innovatie, zijn wij er trots op ons te onderscheiden als een Amazing People as a Service bedrijf.
Samen groeien we, samen geven we terug, samen schalen we.
KLANTEN OP DE EERSTE PLAATS ZETTEN
Focus op geluk
8+ Years
Ervaring in e-commerce
52,000+
E-mails behandeld deze maand
70+
Tevreden klanten
GOED GEDAAN IS ONS DOEL
Onze voordelen
Use this text to share information about your brand with your customers. Describe a product, share announcements, or welcome customeWij geloven dat wanneer onze mensen floreren, onze klanten ook floreren, en zo de wereld een betere plek wordt. Onze kracht ligt in het leveren van klantmomenten die er toe doen. Onze teams zijn hoog opgeleid en ervaren, en gebruiken de nieuwste technologieën voor een slimme, gastvrije en efficiënte klantenservice. We werven op maat gemaakte teams, voeren robuuste opleidingsprogramma's uit en bouwen efficiënte processen om de klantreis te verbeteren en te optimaliseren.rs to your store.
U BENT ONZE PRIORITEIT
Waarom ons kiezen
U BENT ONZE PRIORITEIT
Laten we een gesprek vandaag
Geïnteresseerd in hoe Happy Customer Care uw bedrijf kan helpen? Laten we vandaag nog een gesprek voeren om meer te bespreken.