Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

LAAT ONS HET AFHANDELEN

Betalingsverwerker geschillen

Heeft u problemen met geschillen met betalingsverwerkers? Laat ons deskundig team deze geschillen voor u behandelen. Laat uw winst niet verloren gaan door terugboekingen, laat ons u helpen en deze geschillen voor u afhandelen.

Laten we praten

GEEN GEDOE MEER

Laat ons betalingsgeschillen voor u afhandelen

Een geschil ontstaat wanneer een kaarthouder contact opneemt met de bank die zijn kaart uitgeeft en zijn geld terug eist. Bepaalde producten en diensten vertonen een hoger risico op geschillen omdat zij personen aantrekken die deze diensten voor snode bedoelingen willen gebruiken. Onze experts zijn hoog opgeleid en hebben ervaring in het behandelen van geschillen met een hoog succespercentage.

Laten we praten

PRESTATIES BOVEN VERWACHTING

Waarde bieden aan bedrijven

80%

Geschilwinstpercentage

12,000+

Geschillen behandeld deze maand

98%

Tevreden klanten

GOED GEDAAN IS ONS DOEL

Onze voordelen

Winstpercentage is een vaak genoemde Key Performance Indicator (KPI) voor terugvorderingsbeheer. Interne teams met handmatige processen behalen doorgaans een winstpercentage van 20-40%. Tevreden klantenzorg heeft een gemiddeld winstpercentage van 75-90%.

Laten we praten

U BENT ONZE PRIORITEIT

Waarom ons kiezen

Meertalige steun

Onze meertalige ondersteuning helpt u de klantenondersteuning uit te breiden naar mensen die geen Engels spreken, of die zich meer op hun gemak voelen in een andere taal.

Budgetvriendelijk

Kosteneffectieve en flexibele diensten voor uw bedrijf die op elk moment schaalbaar zijn. Mogelijkheid om uw bedrijfsvoering kosteneffectief te transformeren en tot 50% van uw kosten te besparen.

Kwaliteitsdiensten

Wij brengen bijna jarenlange ervaring met ons hoogopgeleide klantenserviceteam om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Wij hebben een intuïtief begrip van de behoeften en zorgen van bedrijven. 

Onze expertise

Onze ongeëvenaarde expertise in het leveren van klantenservice die aan uw behoeften en vereisten voldoet. Ons toegewijde team van professionele agenten is getraind en gecertificeerd om uw klanten de beste ondersteuning te bieden.

Zeer schaalbaar

Schaal uw supportactiviteiten eenvoudig naar behoefte door gebruik te maken van onze bestaande infrastructuur. Onze klantenservice is geschikt voor zowel kleine als middelgrote bedrijven.

U BENT ONZE PRIORITEIT

Laten we een gesprek vandaag

Geïnteresseerd in hoe Happy Customer Care uw bedrijf kan helpen? Laten we vandaag nog een gesprek voeren om meer te bespreken.

Laten we praten