LAAT ONS HET AFHANDELEN
Betalingsverwerker geschillen
Heeft u problemen met geschillen met betalingsverwerkers? Laat ons deskundig team deze geschillen voor u behandelen. Laat uw winst niet verloren gaan door terugboekingen, laat ons u helpen en deze geschillen voor u afhandelen.
GEEN GEDOE MEER
Laat ons betalingsgeschillen voor u afhandelen
Een geschil ontstaat wanneer een kaarthouder contact opneemt met de bank die zijn kaart uitgeeft en zijn geld terug eist. Bepaalde producten en diensten vertonen een hoger risico op geschillen omdat zij personen aantrekken die deze diensten voor snode bedoelingen willen gebruiken. Onze experts zijn hoog opgeleid en hebben ervaring in het behandelen van geschillen met een hoog succespercentage.
PRESTATIES BOVEN VERWACHTING
Waarde bieden aan bedrijven
80%
Geschilwinstpercentage
12,000+
Geschillen behandeld deze maand
98%
Tevreden klanten
GOED GEDAAN IS ONS DOEL
Onze voordelen
Winstpercentage is een vaak genoemde Key Performance Indicator (KPI) voor terugvorderingsbeheer. Interne teams met handmatige processen behalen doorgaans een winstpercentage van 20-40%. Tevreden klantenzorg heeft een gemiddeld winstpercentage van 75-90%.
U BENT ONZE PRIORITEIT
Waarom ons kiezen
U BENT ONZE PRIORITEIT
Laten we een gesprek vandaag
Geïnteresseerd in hoe Happy Customer Care uw bedrijf kan helpen? Laten we vandaag nog een gesprek voeren om meer te bespreken.