KLANTVERTROUWEN OPBOUWEN
Gelukkige klanten gegarandeerd
Communicatie via e-mail is een integraal aspect geworden van de interactie en het onderhouden van een relatie met klanten. Klanten vinden e-mails steeds meer de meest geprefereerde en handige vorm van communicatie met bedrijven. Met onze jarenlange ervaring in het leveren van kwaliteitsdiensten voor e-mailondersteuning, streven wij ernaar om de bedrijven van onze klanten te onderscheiden op het gebied van ondersteuning. Ons customer support team zorgt ervoor dat alle e-mails efficiënt worden behandeld en beantwoord en dat u uw ideale doelstellingen op het gebied van relatiebeheer bereikt.
WE ZIJN ER VOOR U
We zijn hier om U bijstaan
Ons e-mail support team zal goed vertrouwd zijn met de technische aspecten van uw producten en diensten om alle vragen van klanten te beantwoorden. We zullen ook vragen behandelen over bestellingen, retourzendingen en omruilingen, terugbetalingen en vragen over garanties. Verder houden wij uw klanten op de hoogte van de verzend- en leveringsstatus van de bestellingen. Onze all-round after-sales e-mail service zorgt ervoor dat vragen van uw klanten adequaat en efficiënt worden beantwoord. Alle e-mails zijn veilig en vertrouwelijk omdat we ons strikt houden aan de SLA’s voor gegevensprivacy. Met onze naadloze ondersteuning zult u het gevoel hebben dat we gewoon een verlengstuk van uw team zijn.
WIJ GELOVEN IN BLIJE KLANTEN
Tevredenheid is onze topprioriteit
Onze klantenservice teams zijn hoog opgeleid en ervaren in het leveren van de beste klantenservice ervaring voor uw klanten. Volgens de laatste gegevens is 98% van de klanten tevreden over onze diensten.
U BENT ONZE PRIORITEIT
Waarom ons kiezen
U BENT ONZE PRIORITEIT
Laten we een gesprek vandaag
Geïnteresseerd in hoe Happy Customer Care uw bedrijf kan helpen? Laten we vandaag nog een gesprek voeren om meer te bespreken.