Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

ERBETERING VAN DE KLANTERVARING

Opgedragen aan voor uw behoeften

De game-industrie biedt een boeiende afleiding voor mensen die thuis op zoek zijn naar sociale interactie. Ontegenzeggelijk is er een enorme toename van nieuwe gamers. Ook de behoefte aan ondersteuning in de game is toegenomen. Alleen al door het grote aantal verschillende spelers wereldwijd zijn gamebedrijven zich bewust geworden van het belang van klantenondersteuning voor online games. Gamers zijn een van de meest stressvolle groepen klanten. Zij spelen 24/7 games en verwachten dat de klantenondersteuning op elk moment beschikbaar is, in hun moedertaal en op het kanaal dat zij willen. Happy Customer Care biedt u een team van hoog opgeleide professionals die bedreven zijn in het leveren van een uitzonderlijke ervaring aan dergelijke klanten.

Laten we praten

GERICHT OP DIGITAAL

Het omarmen van de digitaal tijdperk

Gamingklanten bevinden zich over de hele wereld, waardoor aanbieders van klantenondersteuning over meertalige ondersteuning moeten beschikken om een hoge mate van probleemoplossing en klanttevredenheid te garanderen. Klantenondersteuning omvat ook betrokkenheid bij sociale media, waarbij agenten reageren op en in gesprek gaan met fans en volgers via sociale kanalen. Klantenondersteuning omvat ook content- en forummonitoring en moderatiediensten. Om onze klanten in de gamingindustrie zo goed mogelijk van dienst te zijn, zijn onze klantenondersteuningsteams speciaal opgeleid om alle behoeften van uw klanten te beheren en te bevredigen.

Laten we praten

U BENT ONZE PRIORITEIT

Waarom ons kiezen

Meertalige steun

Onze meertalige ondersteuning helpt u de klantenondersteuning uit te breiden naar mensen die geen Engels spreken, of die zich meer op hun gemak voelen in een andere taal.

Budgetvriendelijk

Kosteneffectieve en flexibele diensten voor uw bedrijf die op elk moment schaalbaar zijn. Mogelijkheid om uw bedrijfsvoering kosteneffectief te transformeren en tot 50% van uw kosten te besparen.

Kwaliteitsdiensten

Wij brengen bijna jarenlange ervaring met ons hoogopgeleide klantenserviceteam om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Wij hebben een intuïtief begrip van de behoeften en zorgen van bedrijven. 

Onze expertise

Onze ongeëvenaarde expertise in het leveren van klantenservice die aan uw behoeften en vereisten voldoet. Ons toegewijde team van professionele agenten is getraind en gecertificeerd om uw klanten de beste ondersteuning te bieden.

Zeer schaalbaar

Schaal uw supportactiviteiten eenvoudig naar behoefte door gebruik te maken van onze bestaande infrastructuur. Onze klantenservice is geschikt voor zowel kleine als middelgrote bedrijven.

U BENT ONZE PRIORITEIT

Laten we een gesprek vandaag

Geïnteresseerd in hoe Happy Customer Care uw bedrijf kan helpen? Laten we vandaag nog een gesprek voeren om meer te bespreken.

Laten we praten