Klantenservice uitbesteden

“Als ondernemer ben je graag het meest met je core business bezig. Wij koppelen je aan een van onze professionele klantenservice teams die werken aan jouw zakelijke doelen.”

✔️ Vast laag uurtarief van €18
✔️ Schaalbaar: naar boven en beneden
✔️ Opgericht door dropshipping experts
✔️ Geen robot: échte professionele mensen
✔️ Eén contactpersoon flexibel 24/7 inzetbaar

Happy CustomerCare: professioneel, flexibel en betaalbaar

Klantenservice is een belangrijke taak, maar kan erg tijdrovend zijn als je dit zelf doet. Het kan ervoor zorgen dat je minder tijd kunt besteden aan taken die geld opleveren waardoor je bedrijf minder hard groeit dan je aanvankelijk had gehoopt. Maar een goede en professionele klantenservice kan veel geld kosten als je het uitbesteedt aan het verkeerde bedrijf. Bij Happy CustomerCare vinden we het belangrijk om betaalbare én professionele klantenservice te bieden.

Daarnaast weten wij als geen ander dat het als ondernemer in de E-commerce belangrijk is om flexibele afspraken te maken. Als je een goede winnaar hebt en snel schaalt, draai je in korte meer omzet. Bij Happy CustomerCare schalen we gewoon met je mee! We kunnen extra mensen op jouw account zetten zodat alle mails worden afgehandeld. En heb je daarna weer een periode met minder omzet, dan schalen we ook weer mee terug. Happy CustomerCare staat voor flexibiliteit: we schalen en denken met je mee

Welke communicatie mogelijkheden zijn er?

De meest effectieve manier om goede klantenservice voor dropshippers te bieden, is via mailcontact. De kosten zijn laag en mails kunnen vaak sneller worden afgehandeld dan telefoongesprekken. Hier spelen wij als klantenservice-experts perfect op in. Onze medewerkers zijn namelijk uitstekend opgeleid om per mail de beste service te bieden aan jouw klanten. Zo kunnen wij ook via mail een prettigere ervaring bieden aan iedere klant.

Wij zijn druk bezig met het ontwikkelen van een betaalbare oplossing om jouw klanten ook telefonisch te woord te staan. Deze service is in ontwikkeling en wij zullen hierover updates plaatsen op onze website en social media.

Experts in Dropshipping

Na 4 jaar ervaring in Dropshipping oftewel E-commerce zijn we enorm gegroeid als bedrijf. Ook wij ervaarden in het begin de struggles om op een degelijke en professionele manier de klantenservice goed neer te zetten. Na miljoenen in omzet te hebben gedraaid als dropshippers en het neerzetten van een goed team, is het ons gelukt de beste klantenservice ervaring op te zetten voor ons bedrijf.

 

Nu willen wij dat delen met de rest van de wereld om zo betaalbare klantenservice aan te bieden zoals wij dat ook bij onszelf hebben gedaan.

 

Ervaring was voor ons ook de doorslaggevende factor om dit probleem niet enkel voor ons op te lossen maar ook voor de rest van de ondernemers op het gebied van Ecommerce en dropshipping. Dit natuurlijk voor een tarief dat ook voor iedereen betaalbaar is. Vaste uren en hoge prijzen hebben we niks aan in een business die enorm kan fluctueren.. We willen een vast uurtarief en een samenwerking die schaalbaar is. Zowel omhoog als omlaag.

Ervaren professionele werknemers

Onze medewerkers worden intensief getraind en opgeleid zodat zij alle ins en outs van de dropshipping wereld kennen. Hierdoor weten onze medewerkers hoe zij altijd de beste service kunnen verlenen. Voor minder gaan we niet. Onze medewerkers hebben een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en zijn opgeleid om iedere klant goed te woord te staan. Wij werken daarnaast niet enkel met jonge mensen, maar juist met meer ervaren mensen die tevens beschikken over empathie en zich goed kunnen inleven in de klant. Dit is voor ons enorm belangrijk, omdat we per mail onze klantvriendelijke instelling willen overbrengen. Onze medewerkers hebben de juiste klantvriendelijke technieken aangeleerd en reageren snel op iedere mail. Deze hoge kwaliteit van klantenservice, geleverd door professionele medewerkers, zorgt bij jou voor een gezonde klantenservice waardoor je op de lange termijn meer omzet genereert.

Wij hebben veel geïnvesteerd in de opleidingen en trainingen voor onze medewerkers. Dit is voor ons erg belangrijk om zo juist de beste kwaliteit te waarborgen. Ook houden wij alle ontwikkelingen op het gebied van E-commerce strak in de gaten zodat ons personeel perfect is ingespeeld op iedere situatie.

Platform

Wij werken met een innovatief communicatiesysteem. Dit biedt veel voordelen voor jou als ondernemer om snel met ons te kunnen samenwerken. Binnen no-time kunnen we jouw klantenservice e-mailadres koppelen aan ons systeem. In dit systeem gaat een van onze medewerkers zo snel mogelijk aan de slag met het beantwoorden van jouw binnenkomende e-mails. We nemen jouw klantenservice snel uit handen zodat jij je zorgeloos kunt focussen op de rest van je business!

Gesprek inplannen?

Heb je een vraag over onze diensten?

Dan nemen we graag contact met je op.